Společnost Paradox Interactive chystá na příští týden uvedení Cities: Skylines II, pokračování aktuálně nejoblíbenější budovatelské strategie, kde si můžete postavit město svých snů. Nyní ale přichází od vývojářů vcelku zvláštní zpráva ohledně toho, že hráči musí počítat s tím, že hra bude při vydání obsahovat chyby. Vždy prý věřili v transparentní přístup k fanouškům a přijde jim správné dát tuto skutečnost jasně najevo předem.
„Přestože náš tým neúnavně pracoval na zajištění co nejlepšího zážitku, nedosáhli jsme cílového měřítka.“ Pro vývojáře jsou nová Cities dlouhodobým projektem, takže v průběhu následujících měsíců zapracují hlavně na technickém stavu a pokusí se zajistit, aby na tom byla optimalizace co nejlépe. O možnosti odkladu nepadlo ani slovo. Prý si stojí za tím, že vydání hry je momentálně tím nejlepším způsobem, jak se postupně propracovat dál.
Tato reakce ze strany tvůrců zazněla v návaznosti na obavy fanoušků. Není to totiž tak dlouho, co byly znatelně zvýšeny minimální požadavky pro Cities: Skylines II, což jasně dává najevo, že s tímto scénářem počítali už delší dobu.
Vedle toho ale v novém vyjádření přišla řada i na modifikace. Editor je momentálně ve fázi betatestu a do hry přijde nedlouho po vydání. Na jeho tvorbě spolupracují se členy komunity, aby skrz něj bylo možné vytvořit i velké projekty. Ani v tomhle případě to s vydáním nekončí. Možnosti v editoru se postupně budou také rozrůstat. Modifikace u druhého dílu budou fungovat skrz novou platformu Paradox Mods. Výtvory komunity jsou tentokrát sdílené napříč PC a konzolemi a nový způsob má zajistit hladké a snadné fungování.
Zdroj: Paradox Plaza