Dlouhé roky očekávané pokračování této sci-fi akční adventury od Ubisoftu už se dlouho neobjevilo na žádné konferenci. Dle insidera Toma Hendersona je to kvůli problematickému vývoji.
Před čtyřmi lety s plnou parádou Ubisoft na E3 znovu oznámil vývoj pokračování Beyond Good & Evil, které nám mělo představit obrovské vesmírné dobrodružství. I když se občas ještě nějaké novinky po samotném oznámení objevily, tak v posledních letech bylo ticho. O problematickém vývoji tohoto projektu se mluví už delší dobu a k tomu se přidává i insider Tom Henderson, podle kterého se to ještě výrazně zhoršilo po loňském odchodu Michaela Ancela, který stál v jeho čele.
Jak uvádí na svém Twitteru, tak Beyond Good & Evil 2 postrádá kreativní vedení a tvůrci sami pořádně neví, co si s ním mají počít. Také dodává, že tento titul nesedí nové strategii Ubisoftu, o které byla řeč na začátku letošního roku. Interně se prý novému Beyond Good & Evil 2 přezdívá "Skull & Bones 2.0", protože stejně jako u této pirátské akce vývoj nebere konce.
Na závěr uvádí, že dle samotných vývojářů z Ubisoftu je jen otázkou času, než dojde k úplnému ukončení projektu. Na to, jak nadšené ohlasy Ubisoft po oznámení Beyond Good & Evil sklidil, bychom očekávali, že se o tuto značku postará lépe. Prozatím ale jako u každé neoficiální informace upozorňujeme, že je třeba i tato vyjádření brát s rezervou a nakonec nás může Ubisoft ještě překvapit. I když v tomhle případě bychom se zrušení projektu moc nedivili vzhledem k tomu, jak to s ním v posledních letech vypadá.
Zdroj: Wccftech