Zdá se to být téměř neuvěřitelné, že se Westwoodu podařilo udržet téměř rok v tajnosti vývoj tohoto pokračování. Nyní se nad námi ovšem konečně slitoval a poskytl první kusé infromace, takže hurá na ně. Podařilo se nám sehnat i pár obrázků ze hry, byť je zatím Westwood na další informace stále příliš skoupý.
Pokračování úspěšné hry Red Alert nepodlehne "módnímu" trendu a zůstane v klasickém 2D prostředí. Vývojáři si prý přizpůsobili engine Tiberian Sunu, aby dosáhli rychlejší akce a jednodušších, rozsáhlejších map. Zmizí také modifikovatelný terén - ten bude opět statický, jak to známe ze starých dobrých C&C.
Příběh se odehrává několik desetiletí po prvním RA. Točí se kolem generála Romanova, vůdce Světové Socialistické Aliance. Zdá se býti chabým politikem i chabým vůdcem, alespoň zvenčí, avšak on zatím uvnitř své organizace shromažďuje ohromný válečný potenciál a připravuje se na odplatu Spojencům, jmenovitě USA, kteří kdysi dávno pokořili jeho zemi. Když v Mexiku, členském státu SSA, vypukne občanská válka, Romanov neváhá a pošle posily. Jenže k údivu amerických politiků se jeho posily vydají na sever a začnou obsazovat jižní státy USA.

Rusové vynalezli novou zbraň, jejíž pomocí mohou kontrolovat cizokrajné občany a dokonce i stroje. Takže když se USA rozhodne pro odvetný útok jadernými hlavicemi, klíčky se pouze otočí v zámku. Nic jiného se nestane. Rakety prostě vypověděly službu. Někteří obyvatelé obsazených území se dokonce začínají dobrovolně přidávat k armádám SSA.
Samozřejmě nebude chybět mnoho nových jednotek, jak na straně SSA, tak i Spojenců. Podrobnosti přineseme, jakmile se objeví další informace.