smOke
5. srpna 2008 • 16:04

Jako velky fanousek W:ET jsem jako vsichni ostatni cekal, ze si vyvojari uvedomi, ze nechceme zadne sci-fi, silene graficke efekty nebo vozidla. Ale proste pokracovani tak chytlave a strhujici atmosfery a hratelnosti jako RTCW a W:ET. Jsem k tomuto "pokracovani" legendarni serie Wolfenstein docela skepticky, uz proto, ze vyuziva Doom3 engine... Proc sakra nemuzou jen udelat lepsi netkod, cheat ochranu, nove mapy, facelift a HLAVNE PONECHAT VYNIKAJICI A NEPREKONATELNY QUAKE3 ENGINE! Dokoazalo to uz CoD4, ze stale nema konkurenci.. po ET:QW se tak bojim dalsiho velkeho zklamani i s timto "pokracovanim" naseho milovaneho W:ET...Kez bych se pletl a multiplayer bude vynikajici, pohyb bude plynuly, arkadovost zanechana a zadne sci-fi hracky a podobne blbosti

niio
24. srpna 2009 • 15:04

Skusal som to hrat, grafika mi pride veelmi zastarala, tak isto aj herne prostredie. Pohyb je obmedzeny, vpred existuje len jedna cesta (zatial som odohral 8%). Hra je rozdelena na misie, co vrcholne neznasam, lebo potom to cele hranie vyzera, ze sa niekde objavim, vystrielam vsetko zive a objavim sa zase na zakladni a tak dookola(najhorsie to bolo v call of duty, ani som to nedohral). Najlepsie hry su na sposob stareho dobreho halflifu, kde cela hra posobi ako jeden celok a hrac ma pocit, ze skutocne tym svetom prechadza....SciFi mi celkom vyhovuje, zatial ma drzi pri zivote namet a rad hladam secrety :)

Topstar81
30. července 2008 • 11:29

Všechno je hranaté, stíny obyčejné jako by to bylo ze staré hry. Když se podívám na preview jakékoliv jiné hry, snaží se spíše dávat obrázky až neskutečné

Michal Bayerl (Vodny)
3. srpna 2008 • 22:12

Mám stejný pocit. Odfláklé textury, jednoduché modely postav, málo detailní prostředí a celkově to vypadá jako 5 let starý engine. Grafika v Call of Duty 2 je hezčí. Jestli je tohle id Tech engine (což podle mě není), tak si pánové z id Software spletli dobu. Také je možné, že screenshoty jsou z nějaké alpha-verze.

Určitě si přečtěte

Články odjinud