Paul Sams, zástupce společnosti Blizzard, oznámil veřejnosti, že i u konkurenčního titulu Warhammer Online proběhl klasický návrat hráčů zpět k World of Warcraft. Warhammer však bere jako vážnou konkurenci.

Společnost Blizzard může být se svým MMORPG World of Warcraft nevýsost spokojena. Vždyť počet platících hráčů stále roste, a když už někdo odejde k nové konkurenci, ve většině případů se zase vrátí. Podobně tomu je i u čerstvého protivníka Warhammer Online: Age of Reckoning, kde se podle slov Paula Samse vrátila k hraní World of Warcraft polovina těch, kteří jako odchod ze hry uvedli právě Warhammer Online. Podobný scénář přitom mělo i MMORPG Age of Conan, kde po počátečním boomu nastal razantní úbytek předplatitelů.


Blizzard však i tak bere Warhammer Online jako vážnou konkurenci, třeba i proto, že odliv hráčů byl větší, než kdy dříve. Je tak jasné, že i přes velký počet návratů hráčská základna giganta WoW poklesla. Dá se však předpokládat, že se daná situace v nejbližší době změní, hlavně vzhledem k očekávanému datadisku Wrath of the Lich King. Paul Sams si dle vlastních slov váží práce, kterou za Warhammer Online vykonali Mýtnic Entertainment, stejně jako značných finančních prostředků, které do uvedení hry na trh vložili Electronic Arts. Podařil se jim významný krok, kterým je spuštění hry, bez velkého množství problémů, jak tomu bylo u většiny konkurenčních titulů. A to se může ve výsledku počítat.
Zdroj: GI