Kromě toho se na veřejnost dostalo několik nových informací o Final Fantasy Versus XIII.
Kolik zloby se prohanlo herním světem, když Square-Enix odhalil svůj záměr vydat FFXIII i na Xboxu 360. Fanoušci Playstationu nakonec byli rádi alespoň za to, že X360 verze v několika směrech za verzi pro PS3 zaostávala, například v nutnosti vyměňovat během hraní disky.
To ale nemá být případ přímého pokračování, které bude celé namačkané na jednom jediném DVD. Ptáte se, jak je to možné, zvláště když má být dvojka obsahově stejně nadupaná jako jednička? Vysvětlení je snadné - filmečky nebudou renderované, nýbrž poběží přímo v enginu.

Jak jste mohli vidět v nových trailerech, bude FFXIII-2 obsahovat quicktime eventy, které však nebudou znamenat velký postih, pokud se spletete v mačkání tlačítek. Crystarium dále nebude nijak limitováno, budete své postavy moci nabouchat na maximum hned od začátku. Během souboje také budete moci přepínat mezi postavami, což sebou nese ještě jednu výhodu - hra neskončí, pokud zemře velitel skupiny.
Co se Final Fantasy Versus XIII týče, máme pro vás jednu špatnou zprávu. Hra stále nevstoupila do plné produkce, což znamená, že si na ni ještě nějaký ten (dlouhý) pátek počkáte. Tetsuya Nomura, její tvůrce, se však podělil o několik novinek.
Tak hlavně, svět Versus XIII je prý neuvěřitelně obrovský, bude v něm spousta nepovinných míst. Linearity se tedy bát nemusíme. Nomura také prozradil, že se jeho tým snaží vytvořit fotorealistickou grafiku, kvůli čemuž použili osvětlovací mechanizmy z nového Luminous enginu. O vše ostatní se stará jiný, na akci specializovaný engine.
Nakonec Nomura slíbil, že bude Versus Final Fantasy hrou, jakou jsme ještě neviděli. Natěšení? My taky. Jen abychom se někdy dočkali.