Zlatej X-com apocalipse, skvělý nápad, příběh, hratelnost, taktizování, neustále nové a nová vlny nových nepřátel, zkoumání a nejen bitvy na zemi ale i ve vzduchu, takže vybavování letadel, vozidel, kupování bazů a strategie co a jak rozmístit. To mělo tenkrát koule a teď je to jak se píše v tomhle článku všechno tak zjednodušený a není tam prostě nějak víc možností. V xcomu by měli probíhat epické bitvy emzáci vs lidé, kdy lidé prostě budou na pokraji vyhynutí, nebo ovládnuti mimozemšťani a člověk by měl prostě bojovat a nic jim neodpustit. Ten potenciál udělat skvělou hru tam je ale přijde mi, že to začíná být jak nějaká serie assassins creed.
Postavy nejsou špatné, ale jedna je oproti ostatním totálně OP. Blueblood, ten dokáže vystřílet celou mapu v prvním kole. Stačí mít pistol co dává quick hands, AP náboje, granát a jako druhou v porádí dát healerku s kooperací a tím udělátkem co dává 2 akce+týmová podpora.V ten moment získá blueblood 1x hození granátem, 7x výstřel z pistole a 1x vystřelí na každého v dohledu.
Za mě pohřbily XCOM breach mode je super ale to je vše. Kdyby se jim povedlo zakomponovat breach ke klasickému XCOMu byl by to krok správným směrem, ale pokud nebudou cutscény ale komiks tak zůstanu u XCOMu 2. Na druhou stranu tímto dílem skoušeli co si mohou dovolit dát do XCOMu 3.
Já jsem ze hry nadšen. Dohrál jsem ji na Normální obtížnost, to byla taková rychlovka jak se píše v recenzi. Ovšem potom jsem to zapnul na Ironmana a to je úplně jiná hra. To najednou člověk musí hodně taktizovat, využívat schopností, rozmýšlet jak si nastavit pořadí vojáků, koho zabít a koho ne.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.