Tomas
9. 1. 2017 • 12:14

Mě tá hra při boji utíká pořád do prava nedá se to vůbec hrát.
Nevíte co stím.

PetrNe
28. 12. 2012 • 3:12

Nejsem fanda her, které jsou zjednodušené tak, aby šli hrát i na konzolích. U takového titulu jako je xcom už vůbec ne. Nad prvním jsem strávil nejeden měsíc a tady na střední obtížnost čtyři večery?! Ve výzkumu pouze jedna loď, nemožnost si jí vyzbrojit podle sebe více zbraněmi, do boje lze vždy poslat pouze jedna. Souboj interceptoru s ufo byla v jedničce dokonce lepší. Nedá se lítat nad zeměkoulí a monitorovat různé oblasti. V jedničce jsem do boje vysílal hned několik stíhaček a ufo naháněl z více směru aby neuletělo. Když přistálo samo, tak jsem tam posílal stíhačky aby hlídali jeho vzlet. Satelity nebyl až tak špatný nápad, ale bylo by fajn je třeba rozšiřovat. Pravda je že tak jak to vymysleli oni více základen nepotřebovali, což je ale jen zjednodušení vývojářské práce. Systém dvou tahů nebyl až tak špatný ale časový by byl možná lepší. Navíc to objevování emzaku a jejich inteligence byla docela hodně špatná. Nemožnost střílet dávky a pokropit tak třeba více emzáků vedle sebe by se hodila, nebo si prostřílet cestu jinudy. Zkráceně je to jen další (ne)povedená kopie titulu xcomu. Na ten pravý remake si ještě holt budeme muset počkat. Pro mladší ročníky co jedničku nikdy nehráli, to ale musí být docela dobrá hra a tak trochu chápu i to hodnocení.

Picmausek
12. 10. 2012 • 10:45

Nemuzu si pomoct ale po hodince hraniu dema jsem nabyl dojmu ze s klasickym XCOM Enemy Unknown to ma pramalo spolecneho. Dle meho nazoru je to jen dalsi lesteny prd ve 3D vyuzivajici honosneho jmena prvniho dilu. Z taktickeho hernich principu se mi nelibi dvou-tahovy system, absence casovych jednotek, chybejici munice, zjednodusene pouzivani granatu (v klasice slo hodit granat dalsimu vojakovi), nemoznost se prostrilet zdi a zrejme i absence obrnencu. Take zbrane spis pripominaji futuristicke velkokanony o vaze min. 100kg a nemoznost vetsiho odzoomovani a mapy. Ve strategicke casti pak moznost jedine hlavni zakladny a dost divny nahled z bohu. Zjednoduseni principu je podle me presne co hraci rozhodne neuvitaji. Celkovy dojem pusobi jako filmove holywoodske klise s preboostovanymi postavami a prostredim. Myslim ze slo z tematu, ktery navic nese jmeno prvniho dilu vytezit mnohonasobne vice. Jsem dost zklamany a tuhle hru si rozhone nekoupim.

Vlastomas
28. 10. 2012 • 12:04

Souhlasim!

BOunty
23. 8. 2012 • 15:16

Bomba už aby to bylo venku :)) , ale už teď vím že nedostatky budou pranit zase z konzoloidních srač**...

imko
10. 9. 2012 • 17:36

..no tvůj názor je taky sračXX

Mára
23. 8. 2012 • 13:51

Prosim vás, je to nějakej ten pátek, je tohle ten XCOM, jak byli trailery asi tak rok, možná rok a půl zpátky, jak to bylo situované do 50. let, a byla tam taková černá hmota, nebo to je něco jiného?
Díky za odpověď

Mára
23. 8. 2012 • 13:53

media1.gameinformer.com ... Tohle je obrázek z toho, co myslím.

Karel Kališ
23. 8. 2012 • 14:05

To je jiná hra - jmenuje se čistě XCOM a je odložena na příští rok.
Víc o ni na Doupěti: doupe.zive.cz ...

Mára
23. 8. 2012 • 14:27

To je přesně ono. Už sem si myslel, že to zrušili, na tohle jsem se strašně těšil, zvlášť když je to od tvůrcu Bioshocku :)
Díky

eee
23. 8. 2012 • 7:22

Mne se to nelibi. Nemam nic proti modernimu uzivatelskemu rozhrani nebo pridani kryti se, ale zruseni zakladen a omezeni na jednu, to je spatne, zruseni casovych jednotek, to je spatne, zruseni inventare a mikromanagementu, to je spatne. To z te hry dela hru uplne jinou, daleko mene komplexni, zjednodusenou a omezenou.

Cobra
23. 8. 2012 • 10:02

Mě se to taky nelíbí - používat v dnešní době klasický tahový systém, když už většina podobných her skvěle funguje na moderním pauzovacím systému, to je špatně 🙂

jerry
24. 8. 2012 • 12:26

Spousta her skvele funguje na pauzovacim systemu? Jmenuj dve.

jerry
24. 8. 2012 • 12:26

Spousta her skvele funguje na pauzovacim systemu? Jmenuj dve.

Jones
25. 8. 2012 • 2:42

Baldurs Gate, Icewind Dale, Planescape Torment, Fallout Tactics .. novější hry moc neznám.

uzivatel_cz
25. 8. 2012 • 4:31

Hry na Infinity Engine a DnD hry obecne stavi na trochu jinem typu taktiky nez UFO. Treba rozmisteni postav je mene vyznamne, neexistuje system kryti,vetsi duraz na vlastnosti postav apod.
Fallout Tactics moc nefunguje, navic co si pamatuju, tak kdyz v te hre chce neco clovek udelat poradne, tak musi stejne do tahoveho systemu.

Lool
25. 8. 2012 • 14:50

Taky bych radeji tahovy system

uzivatel_cz
25. 8. 2012 • 5:09

Hra urcite bude jina a to by i mela. Jestli jsou zmeny k lepsimu nebo horsimu ukaze cas.
Jedna zakladna je vysvetlovana snahou jinak vyvazit hru. Tech osm zakladen v UFO bylo fajn a clovek musel premyslet, co kde postavi atd. Teda aspon zpocatku - podeji ve hre se z dalsich zakladen staly manufaktury na laserove kanony a vycvik pechoty ve velkem. Navic i jedna zakladna v UFO byla na rizeni snazsi, nez by mela byt ta v XCOM, protoze nove by udajne nemelo byt mozne postavit v jedne zakladne vsechny mozne budovy a hrac se bude muset rozhodovat, co je pro nej dulezite a co radeji ozelli.
Podobne casove jednotky umoznovaly u vojaku s rychlou reakci pomerne lacine taktiky, proti kterym se AI v podstate nemohla branit, coz by u definovanych akci nemelo byt (resp. budou se pouzivat jine lacine taktiky).
Stejne se da divat i na inventar, byt to s tou munici celkem zamrzi. Chybejici munici by clovek chapal u deskovych her nebo treba RTS, ale u takticke hry jako XCOM? No, uvidime.

fan.tomCz
25. 8. 2012 • 19:21

O časových jednotkách apod. říkají vyvojáři v dev. denícíchZde je máte přeložené:
www.ingamer.cz ...
www.ingamer.cz ...

Určitě si přečtěte

Články odjinud