Sony hodlá následovat současný trend sociálních her a přizpůsobit jim svůj virtuální svět.
Facebook prokázal svou sílu v mnoha směrech, výrobce her však zajímají především jeho úspěchy v zábavní sféře. Sociální hry jsou v současné době prostě velkou dojnou krávou a Sony si to moc dobře uvědomuje. Uvědomuje si to dokonce tak moc, že chce svůj vlastní Playstation Home, který aktuálně navštěvuje přibližně 23 miliónů lidí, na takové hříčky specializovat.
"Tohle je velký skok v evoluci platformy," řekl v rozhovoru pro VentureBeat šéf Homu, Jack Buser. "Playstation Home hodláme na hry zaměřit. Znamená to, že se sám Home hrou stane. První věcí, kterou po vstupu do Homu uvidíte, budou hry."

Ke změnám má dojít již tento podzim. Ústřední lokací bude nově jakési herní středisko, ze kterého se uživatelé budou moci teleportovat ke všem dostupným hrám. Toto středisko, pojmenované jednoduše The Hub, nahradí ve své funkci současné náměstí.