Za sekání PS3 Skyrimu může samotný engine hry

Za sekání PS3 Skyrimu může samotný engine hry

Podle Obsidianu jde o komplexní problém a jeho oprava by zabrala spoustu času.

K problému se sekáním PS3 verze Skyrimu se vyjádřil Joshua Sawyer, člověk stojící za vývojem Fallout: New Vegas. Podle něj za to může samotný engine hry, který si musí ukládat neuvěřitelnou spoustu informací o světě, a také rozdělená paměť konzole.

"Čím déle hrajete, tím více informací o objektech (postavy, tužky na stolech, bedny atd.) se musí ukládat a udržovat v paměti," napsal Sawyer na fóru Bethesdy. "Mám pocit, že jsme dokonce viděli savy o velikosti 19 MB, což může být v některých lokacích doslova zhoubné."


 

Playstation 3 je podle něj k takovým problémům náchylnější. "Problémy s Falloutem 3 a Skyrimem byly nejčastěji spojovány s PS3, protože má oddělenou paměť."

"Xbox 360 má sdílenou paměť: oněch 512 MB RAM můžete použít jako systémovou nebo grafickou paměť. PS3 má oddělenou paměť: 256 MB je pro systém, dalších 256 MB je pro grafiku. Dohromady to sice dává stejné číslo, ale pro vývojáře to není tak flexibilní."

"Bavíme se o tom, jak engine ve svém základu ukládá data a jak se na ně v reálném čase odvolává. Restrukturalizace tohoto procesy by zabrala velkou spoustu času."

Zdroj: Bethesda fórum

Určitě si přečtěte

Články odjinud