Po vydání Dante's Inferno lidé z Visceral Games sice plynule přesedlají na vývoj druhého dílu hororové akce Dead Space, to jim však nebrání v naznačení, čeho bychom se od nich mohli dočkat v letech následujících. V jednom z rozhovorů se o tom rozpovídal výkonný producent Jonathan Knight.
Vedení studia se totiž mezi adaptacemi klasickcýh děl zalíbilo natolik, že by si portfolio rádo rozšířilo o předělávku mistrné práce Williama Shakespeara. Zapomeňte ale na Romea a Julii, to je pro slečinky, tamější vývojáři by do rukou raději dostali práva na nadpřirozenem nadopovaného Macbetha.
"Herní verze Macbetha je něco, nad čím přemýšlím již několik let," uvedl Jonathan Knight a dodal. "Myslím si, že v současné době už je zpracování emočního podloží v hrách na natolik vysoké úrovni, že by něco podobného nemuselo být od počátku odsouzeno k nezdaru."
Problém však tvůrčí tým vidí v nutnosti her být interaktivními (i když, uvidíme s čím přijde Heavy Rain), díky čemuž je byť i jen relativně přesné zadaptování téměř nemožné. Jak Knight správně poznamenal, hráči vyžadují zaběhnuté herní mechanismy, a pokud možno i notnou dávku hlav k useknutí.
Není to nicméně poprvé, co se o herním Macbethovi mluví. Nějaký ten rok nazpět projevil eminentní zájem o jeho virtuální zpracování designér Marc Ecko, jenž potenciální fanoušky lákal slibováním brutální akce. Jeho vize to však nikdy nedotáhla ani do pre-produkce.
Zdroj: Eurogamer