Ze zavření Ensemble vedení viní sebe

Když se Microsoft odhodlal k zavření populárního studia Ensemble (Age of Empires, Halo Wars), řada dlouholetých fanoušků mu nemohla přijít na jméno. Pár měsíců po osudném rozhodnutí však vedení tvůrčí firmy přišlo se zajímavým prohlášením. Za zavření si prý víceméně mohou sami.

Alespoň to tvrdí Paul Bettner: "Pravda je taková, že vývoj každé hry, na níž jsme dělali, nám trval dvakrát tak dlouho, než kolik jsme řekli, přičemž se logicky zdvojnásobila i cena. Zkrátka a dobře jsme byli pro Microsoft příliš nákladní."

Bettner dál v rozhovoru uvedl, že tohle je problém videoherního průmyslu obecně, což vesměs potvrdil i Carey Chico, bývalý zaměstnanec Pandemic Studios; firmy, jejíž provoz loni ukončilo vedení Electronic Arts.

Zdroj: Shacknews

Určitě si přečtěte

Články odjinud