Zmatky okolo enginu Duke Nukem Forever

Věřit ve vydání Duke Nukem Forever se skoro dá považovat za nový typ náboženství. Všichni o něm mluví, ale krom těch pár zpráv do roka o něm vlastně nikdo nic neví a nikdo jej neviděl. O nejnovější rozruch se postaral vydavatel hry, Take 2 Interactive. Na pravidelné finanční konferenci společnost uvedla, že se hra předělává do DOOM 3 enginu (jen pro zajímavost původně byla hra vytvářena na Quake a posléze Unreal enginu). Jednalo se ale o chybnou informaci. Podle představitele 3D Realms poběží Duke Nukem Forever bude mít svůj vlastní engine. Zlí jazykové by určitě dodali, že jedině ten totiž pravděpodobně snese neuvěřitelně dlouhou dobu vývoje (je možné, že je to už sedm let - od roku 1997?). Pokud si totiž myslíte, že bylo nějak upřesněno datum vydání, tak jste na omylu. Status "when it´s done" stále platí.

Pokud by vás zajímalo, jakými přednosti měla hra oplývat před více než čtyřmi lety, zahleďte se do tohoto článku (doufáme, že se nebudete zlobit, když prozradíme, že hra v té době měla podporovat dokonce MMX a možná i speciální instrukce 3Dnow!:-).

  

Zdroj: Blue´s News

 

Určitě si přečtěte

Články odjinud